Producenci
PROMOCJE
Kubek rower retro biały rower 355ml
Kubek rower retro biały rower 355ml
11,50 zł 8,50 zł
szt.
GARNEK ROYAL 4,5L  24cm
GARNEK ROYAL 4,5L 24cm
95,20 zł 79,90 zł
szt.
GARNEK ROYAL 1,7L  18cm
GARNEK ROYAL 1,7L 18cm
67,60 zł 55,90 zł
szt.
GARNEK ROYAL 2,5L  20cm
GARNEK ROYAL 2,5L 20cm
79,90 zł 66,90 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Drodzy Klienci!
Cenimy to, że razem z nami chcecie kreować swoje wnętrza. By uprościć proces posprzedażowy, poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań związanych z obsługą zamówienia.

1. Jak mogę wymienić towar?
Jeśli chcecie dokonać wymiany towaru na inny, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną - dzięki temu będziemy mogli zarezerwować przedmiot, który Was interesuje i uniknąć ewentualnego późniejszego problemu z jego dostępnością. By odsyłane do nas przedmioty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu, należy je starannie zapakować. Przesyłka należy odesłać na nasz adres. Prosimy, by do paczki dołączyć formularz wymiany towaru. Wersja do pobrania znajduje się poniżej. Dzięki temu proces wymiany towaru przebiegnie znacznie sprawniej. Gdy tylko towar zostanie skompletowany, niezwłocznie odeślemy go zgodnie z wytycznymi z formularza wymiany.

2. Jak mogę zwrócić towar?
Jeśli chcecie zwrócić towar, wystarczy wypełnić formularz zwrotu towaru. Wersja do pobrania znajduje się poniżej. By odsyłane do nas przedmioty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu, należy je starannie zapakować. Przesyłkę należy odesłać na nasz adres. Gdy tylko ją otrzymamy i sprawdzimy, pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone w takiej samej formie, jak zapłacono za zamówienie.

3. Jak mogę reklamować towar?
Każdy zakupiony w naszym sklepie przedmiot jest objęty dwuletnią rękojmią. Jeśli podczas użytkowania produktów pochodzących z naszych zasobów ujawni się wada fabryczna, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. Dzięki temu proces reklamacyjny przebiega znacznie szybciej.

4. Co zrobić, gdy otrzymam niepełne zamówienie?
Dążymy do tego, by zapewnić najwyższą jakość usług. Z tego powodu wprowadziliśmy kilkustopniową weryfikację poprawności zamówienia. Cały czas dążymy do pełnej automatyzacji procesu sprzedażowego oraz wyeliminowania możliwych pomyłek przy realizacji zamówienia. Niestety, czasami zdarza się, że zamówiony towar nie zostanie spakowany w należyty sposób. Jeśli otrzymaliście Państwo produkt niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny. Obiecujemy, że postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem i dostarczyć Państwu właściwy towar.

5. Co zrobić, gdy produkt przyjdzie uszkodzony?
Niektóre produkty, które znajdują się w naszej ofercie, są narażone na ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu. Dążymy do tego, by wszystkie paczki i znajdujące się w nich produkty zawsze były zapakowane z największą starannością. Niestety, usługę dostarczenia przesyłek wykonuje zewnętrzna firma, więc nie mamy wpływu na to, co dzieje się z przesyłkami w czasie transportu. W nielicznych przypadkach może się zdarzyć, że mimo braku widocznych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki, produkt okazuje się uszkodzony.
W przypadku, gdy uszkodzenie jest widoczne z zewnątrz (pęknięty lub uszkodzony karton, rozerwane opakowanie) prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
Jeśli zauważycie, że towar wewnątrz przesyłki jest uszkodzony dopiero po wyjęciu go z opakowania, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. By przyjąć taką reklamację niezbędne będzie wykonanie zdjęcia uszkodzenia - prosimy o przesłanie fotografii na nasz adres e-mail.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl